søndag den 4. maj 2008

Anne Sofies første dag i Rogers

Jeg beklager at der er gået så lang tid siden jeg sidst opdaterede bloggen,
men nu er jeg på igen.
Det er ikke fordi jeg har kedet mig, der er sket en hel masse.
Første havde jeg besøg af en fyr der hedder Mads i en uges tid og derefter er Anne Sofie kommet herover fra Ontario, hvor hun har studeret siden begyndelsen af januar.

Hun ankom fra 20° i Ontario til sne og kulde i Calgary, så hun har lidt årstids jetlag nu.



Anne Sofies første møde med sneen i Rogers Pass.


Næste dag var lidt mere solrig.
Anne Sofie slog desværre sit knæ lidt, så vi tog et par dages pause.


Hvilket gav tid til at lave lækker morgenmad.


Og til at køre en tur til Jasper og lege turister.


Og se alt det, man nu skal se når man er på de kanter.


Campingpladshygge med rødvin i aftensolen, hvad mere kan man ønske sig.

Vi regner med at være på ski igen om et par dage, og skal nok opdatere bloggen med nye billeder.


Ingen kommentarer: